"Dəmirbank" müştərinin hesabını necə talayır? - FOTOFAKT

12-05-2017, 19:28           
"Dəmirbank" müştərinin hesabını necə talayır? - FOTOFAKT
Şikayətlərinin bununla bitmədiyini deyən vətəndaş bankın daha bir kələyi ilə üz-üzə qaldığını iddia edir:

"Facebook" sosial şəbəkəsində ödənişli reklamdan istifadə etmək istədim. Qeyd olunurdu ki, ödəniş etmək mümkün deyil. Sonradan balansıma baxdıqda isə hər cəhdə görə 1 dollar silindiyini gördüm. Əvvəlcə texniki nasazlıq olduğunu və pulumun geri qaytarıldığını desələr də, heç bir əməliyyat aparılmayıb. Bununla bağlı 3 dəfə bankın Yasamal filialına, 2 dəfə də qaynar xəttinə zəng vurmuşam, lakin bank məndən tutduğu pulları geri qaytarmaq niyyətində deyil".



Şikayətlərinin bununla bitmədiyini deyən vətəndaş bankın daha bir kələyi ilə üz-üzə qaldığını iddia edir:

"Facebook" sosial şəbəkəsində ödənişli reklamdan istifadə etmək istədim. Qeyd olunurdu ki, ödəniş etmək mümkün deyil. Sonradan balansıma baxdıqda isə hər cəhdə görə 1 dollar silindiyini gördüm. Əvvəlcə texniki nasazlıq olduğunu və pulumun geri qaytarıldığını desələr də, heç bir əməliyyat aparılmayıb. Bununla bağlı 3 dəfə bankın Yasamal filialına, 2 dəfə də qaynar xəttinə zəng vurmuşam, lakin bank məndən tutduğu pulları geri qaytarmaq niyyətində deyil".


Məsələ ilə bağlı "Dəmirbank"la əlaqə saxladıq. Yaranmış narazılığın səbəbləri barədə məlumat verməsələr də, sözügedən müştəri ilə əlaqə saxlanılacağını və probleminin qısa zamanda həll olunacağını bildirdilər:

"Müştəri ilə bağlı məlumatlarımızın gizliliyi səbəbindən bu barədə sizə heç bir məlumat verə bilmərik. Əgər həmin şəxsin hesabından pul çıxılıbsa, bunun müxtəlif səbəbləri ola bilər, lakin qısa zamanda həmin müştərimizlə əlaqə saxlayıb problemin həllinə çalışacağıq".












Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.