Azərbaycan banklarında analoqu olmayan absurd qərarlar... Banklar müştəriyə yolunması vacib olan "qaz" kimi baxırlar...

13-11-2023, 16:58           
Azərbaycan banklarında analoqu olmayan absurd qərarlar...
Banklar SMS xəbərdarlıq tarifini gələn aydan 2.5 dəfə artırmaq qərarı veriblər. Belə ki, əvvəllər 40 qəpiyə olan bu xidmət gələn aydan 1 manat olacaq. Vətəndaşa bankdan hansı halda SMS gəlir?
Vətəndaş həmin bankın müştərisi olanda. Həmin bankda maliyyə əməliyyatları, hesabları olanda, nağdlaşdırma, vəsait köçürmə və sair hallarda. Eyni zamanda bankın reklamları olanda müştərilərinə SMS göndərir. Niyə bu xidmət ümüumiyyətlə ödənişli olmalıdır? Axı vətəndaşın pensiya kartından, əmək haqqı kartına, depozit və ya sabit plastik kart hesabına qədər pulu o bankda olur. Həmin bank dövlət sifarişi ilə müvəkkil bank seçilir və buna görə 4 faizlik dövlətdən pul alır.
Eyni zamanda bankda pulu olan vətəndaş da banka hər dəqiqə üçün pul qazandırır Niyə bank SMS-i pulsuz etmək əvəzinə əksinə bahalaşdırır?
Təsəvvür edin ki, bir vətəndaş gün ərzində hər dəfə 10 manatdan 4 dəfə vəsait nağdlaşdırır. Bunun üçün bank müştərisinə hər dəfə SMS yollayır və ümumilikdə 4 manat vətəndaşın hesabından silinir.
Düzdür bu xidmətə qoşulmaq könüllüdür. Amma milyonlarla insan (pensiyaçı, əlil, sosial yardım alanlar, əmək haqqı alanlar) artıq bu xidmətə qoşulub və xidmət gələn aydan avtomatik olaraq yenilənəcək, daha doğrusu bahalaşacaq.
Bank sistemində başqa bir oxşar absurd da var. Məsəllən vətəndaş banka müraciət edir və kredit götürmək istəyir.
Bank kifayət qədər yüksək faizi olan kredit təklif edir. Amma kredit sənədləşməsi zamanı bank əlavə olaraq "komissiya haqqı" da alır, kredit istəyən vətəndaşdan. Əsaslandırma da belədir ki, kredit üçün müraciət edən vətəndaşla bağlı məlumatların toplanmasına işçilərimiz zaman və əmək sərf edir. Sual olunur, həmin o işçilərin başqa işi bankda divarları rəngləməkdirmi?
O işçilərə gördükləri işə uyğun əmək haqqı almırlarmı?
Mövzudan kənar olsa da mobil operatorlarla bağlı da eyni vəziyyətdir. Mobil operatorun "müştəri xidmətləri"nə telefon edib aqrar sektordan, neft sənayesindən yox elə mobil nömrəsi ilə bağlı məlumat almaq istəyən vətəndaşın hesabından da pul çıxılır.
Bütü bunların sözün həqiqi mənasında dünyada analoqu yoxdur.
Razi Abasbəyli
QEYD: Bu gün Azərbaycan bankları müştərilərə dünya praktikasında qəbul olunmuş qaydalar çərçivəsində (dost gözü ilə) deyil, sadəcə əllərinə keçşmiş bir yollunması vacib olan qaz kimi baxırlar. Sadə bir misal, reklamlarda hamımız bankların 10.9-dan başlayan və ya bir az yuxarı faizlərlə kredit verdiklərini bəyan etsələrdə, siz elə faizlə kreditləri heç bir bankdan götürə bilməzsiniz!!
Səhifəmiz hamı üçün açıqdır..
Teref. Xocanın Blogu












Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.