"Kapital Bank" üçün müştəri məmnuniyyəti önəm daşımır... - GİLEY

19-04-2021, 10:39           
"Kapital Bank" üçün müştəri məmnuniyyəti önəm daşımır... - GİLEY
Şikayətim "Kapital Bank"dandır. 1 həftədir hesabıma göndərilən vəsaiti karta otuzdurmurlar". DİA.AZ bildirir ki, bunu Bəhram Soltanov adlı istifadəçi "Müştəriyəm Şikayətim Var! qrupunda yazıb.


Daha sonra narazı vətındaş yazır: "Dəfələrlə zəng etmişəm kod veriblər ki, köçürmə sənədin göndər... onu da göndərmişəm.. Yenə də öz pulumu ala bilmirəm. 950 manat puldur... təcili də lazımdı. Düşmüşəm buların dalınca... süründürməçiliyə salırlar. Nə məsləhət görərdiz? Necə ala bilərəm öz pulumu bunlardan? Bu problemi həll edib cırıb tullayacam bunlardan aldığım 3 illik "Visa kartı"...





İddia olunanlarla bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru