Müştərisi UNİBANK-a OD PÜSKÜRDÜ... - GİLEY

8-07-2021, 09:50           
Müştərisi UNİBANK-a OD PÜSKÜRDÜ... - GİLEY
"Şikayətim "Unibank"dandır. Saat 18:00-da kartıma gələn pul necə olur ki, 20 dəqiqə sonra kartımdan silinir?!!" DİA.AZ bildirir ki, bunu "Müştərinin Səsi" sosial qrupundakı paylaşımında Şücaət Əhmədov adlı istifadəçi bildirib.


Daha sonra narazı vətəndaş üzləşdiyi problemin əsəb sarsıntısı ilə müştərisi olduğu bankın ünvanına sərt ifadələr də işlədir:

"Heç vaxt da sizin telefon xəttinizə düşmək olmur. Artıq necənci dəfədir ki, eyni ş.....liyə əl atırsınız... Adını da qoyursunuz texniki problem...

Bir dəfə də texniki problem olanda karta əlavə pul yuklənsin də... Niyə həmişə problem olan vaxtı kartda silinmə olur?!"

İddia olunanlarla bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru