Bakı Nəqliyyat Agentliyi "BakıBus" üçün yüzlərlə ailəni çörəksiz qoyur
11-06-2016, 17:07
Məlumat verdiyimiz kimi, Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) qərarı ilə ləğv edilən 16, 18 və 96 saylı marşrut xətləri ilə hərəkət edən avtobusların sürücüləri etiraz aksiyası keçiriblər.
"APA-Economics" xəbər verir ki, sürücülər işə bərpa olunmalarını tələb edirlər. Aksiya xətlərin artıq sabiq sahibi olan "Xaliq Faiqoğlu" MMC-nin qarşısında keçirilib.
"Xaliq Faiqoğlu" MMC-nin direktorunun müavini Fizuli Sadıqov "APA-Economics"ə açıqlamasında aksiyanın keçirildiyini təsdiqləyib: "Sürücülər haqlı olaraq işə bərpa olunmasını tələb edirlər. Bilirsiniz ki, Bakı Nəqliyyat Agentliyinin müvafiq qərarından sonra bizim 50 avtobusumuz xətlərdən çıxarılıb və hazırda qarajdadır. Beləliklə, 200-ə yaxın sürücü işsiz qalıb. İndi onlar bizdən tələb edirlər ki, onları işə bərpa edək. Necə və hara bərpa edək? Sağ olsun bəzi qurumların rəhbərləri: onların gördüyü işin nəticəsidir ki, 200 nəfər işsiz qalıb. Bu boyda skandal kimə lazım idi? 2005-ci ildən o avtobuslar xətdə işləyir".
Şirkət rəsmisi deyir ki, BNA bu addımı "BakuBus" MMC-nin işini asanlaşdırmaq üçün atıb: "İllərdir 18 saylı marşrut xətti ilə bizim avtobuslar hərəkət edirdi. Bakı Nəqliyyat Agentliyi həmin marşruta "BakuBus"ın 7 saylı avtobuslarını buraxdı. Bundan başqa, 96 saylı marşrut xətti də bizə məxsusdur və illərdir fəaliyyət göstərir. Yenə də həmin marşruta "BakuBus"ın 14 saylı avtobusları buraxıldı. "BakuBus"a məxsus 2 saylı marşrut xətti üçün bizim 65 saylı marşrut xəttini sıradan çıxardılar. Səbəb bəllidir: biz "BakuBus" MMC-nin pul yığmağına mane oluruq. Amma düşünmürlər ki, biz də həmin xəttin lisenziyasını almaq üçün pul vermişik! Düşünmürlər ki, avtobusların alınmasına milyonlarla pul xərcləmişik! Düşünmürlər ki, şirkətimizdən yüzlərlə insan ailəsinə çörək pulu aparır! Bakı Nəqliyyat Agentliyi vaxtilə yuxarı instansiyalara yalan sata-sata şarı köpürtdü və dedi ki, şarın içində hər şey var. İndi isə şar partlayıb və məlum olur ki, şarın içində heç nə yox imiş. İndi də "BakuBus" pul yığa bilmir deyə-deyə düşüblər şirkətlərin canına. Məqsəd odur ki, bazarda sırf "BakuBus" qalsın. Halbuki, biz bütün tələbləri çoxdan yerinə yetirmişik, hətta "BakuBus" fəaliyyətə başlamayandan. Təkcə kart sisteminə keçid üçün 421 min dollar xərc çəkmişik".
F. Sadıqov əlavə edib ki, şirkətin avtobus parkının müvafiq standartlara cavab verməməsi ilə bağlı iddialar həqiqəti əks etdirmir: "Gəlib, özünüz baxa bilərsiniz. Bizim parkımız olduqca müasirdir. Üstəlik, burada işlər davam etdirilir".
O əlavə edib ki, şirkət parkın yenilənməsinə külli miqdarda xərc çəkib: "Bizim hazırda bir neçə banka 20 milyon manata yaxın kredit borcumuz var. Avtobuslarımız işləmədikcə, kreditin ödənişində də problemlər yaranacaq. Bunları düşünən yoxdur".
Şirkətin ümumilikdə 14 marşrut xətti var və F. Sadıqov hesab edir ki, bu gedişlə, onların sayı azalmaqda davam edəcək. "Bizim 250-ə yaxın avtobusumuz var. Hazırda fəaliyyətsiz (bağlanan marşrut xətlərindəkilər - red.) olan avtobusları mövcud xətlərə buraxmaq da düzgün deyil, çünki xaos yarana bilər", - deyə o qeyd edib.
Xatırladaq ki, aparılan optimallaşdırma və təkmilləşdirmə işləri ilə əlaqədar olaraq Bakı Nəqliyyat Agentliyində (BNA) şəhər nəqliyyatının müntəzəm sərnişindaşıma sahəsində xidmət göstərən daşıyıcı şirkətlərin rəhbərləri ilə görüş keçirilib. Görüş əsnasında qanunvericilikdən irəli gələn və BNA tərəfindən hazırlanan Nəqliyyatın Ümumi Konsepsiyasında nəzərdə tutulan şərtlərə və tələblərə cavab verməyən daşıyıcılarla bağlı tədbir görüləcəyi sahibkarların diqqətinə çatdırılıb.
Təkmilləşdirmə işlərinin davamı olaraq müvafiq sərəncama uyğun şəkildə bu gün, iyunun 9-dan etibarən 16, 18 və 96 saylı marşrut xətləri sözügedən tələblərə cavab vermədiyindən və təkrarlanan marşrut xətləri hesab olunduğundan BNA tərəfindən xətdən çıxarılıb. Tələblərə uyğun olmayan marşrut xətləri ilə bağlı analoji tədbirlər mərhələli şəkildə davam edəcək.
Əlavə olaraq qeyd edilib ki, daşıyıcı şirkət standartlara və tələblərə cavab verən müasir avtobuslar təklif edərsə alternativ yeni xətlərdə həmin daşıyıcı şirkətlərin xidmətləri dəyərləndiriləcək.