"Tesla"dan narazı müştərilər üçün YENİLİK

12-05-2025, 15:18           
"Tesla"dan narazı müştərilər üçün YENİLİK
"Tesla" müştəri xidməti sisteminə süni intellekt tətbiq edib".

Bu barədə "Teslarati" nəşri xəbər verir.

Təşəbbüs müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni yaxşılaşdırmaq və problemlərin operativ həllinə yönəlib.

Süni intellekt uzun müddətdir suallarına cavab ala bilməyən və əsəbiləşən istifadəçilərə xüsusi diqqət yetirəcək.

Yeni süni intellekt agenti şirkətlə müştərilər arasında ünsiyyətdəki gecikmələri izləyəcək, bu söhbətlərin tonunu təhlil edəcək və müəyyən şikayətləri avtomatik olaraq birbaşa rəhbərliyə ötürəcək.

Bundan əlavə, iki həftə cavab gözlədikdən sonra müştərilər birbaşa menecerlərlə əlaqə saxlamaq üçün "Escalate" sözünü yaza biləcəklər.

Bu funksiya rəhbərliyin problemə çıxışını asanlaşdırmaq üçün nəzərdə tutulub və şikayətlərin bir çox səbəbini aradan qaldırmağa kömək edəcəyi gözlənilir.












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru