“eManat” müştərinin pulunu qaytarmır – ŞİKAYƏT

4-01-2022, 11:40           
“eManat” müştərinin pulunu qaytarmır – ŞİKAYƏT
“Şikayətim eManat şirkətindədir”-TİA.Az xəbər verir ki, müştəri Vasif İbrahimov belə yazıb. Onun sözlərinə görə, 29.12.2021 tarixində bank ödənişi edən zaman aparat söndüyü üçün ödəniş tamamlanmayıb: “Dərhal çağrı mərkəzi ilə əlaqə saxlamışam və ödənişin vacib olduğu üçün hesaba dərhal köçürülməli olduğunu bildirmişəm. Bayram olmasına baxmayaraq 3-5 gün ərzində məlumat veriləcəyini bildiriblər. Bugün zəng etmişəm sorğunun hələ də nəticəsinin tapılmadığı bildirilir. Çox məsuliyyətsiz və müştərinin problemlərini nəzərə almadan hərəkət edirlər”.













Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru