Ən dəyərli Hindistan brendləri – TOP-10

29-06-2024, 10:58           
Ən dəyərli Hindistan brendləri – TOP-10
2024-ci ildə ən dəyərli Hindistan brendi “Tata Group” olub.

İndex.az xəbər verir ki, “World Index”in araşdırmasına görə, “Tata Group”un dəyəri 28,6 milyard dollar təşkil edib.

TEREF ən dəyərli Hindistan brendlərini sizə təqdim edir:

1 – Tata Group: 28,6 milyard dollar
2 – Infosys: 14,2 milyard dollar
3 – HDFC Qrupu: 10,4 milyard dollar
4 – LIC Group: 10,1 milyard dollar
5 – Reliance Group: 8,4 milyard dollar
6 – SBI Group: 8,2 milyard dollar
7 – Airtel: 7,7 milyard dollar
8 – HCLTech: 7,6 milyard dollar
9 – Larsen & Toubro: 7,2 milyard dollar
10 – Mahindra Group: 6,6 milyard dollar












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru