Bakıda “macəra” davam edir: hələ qarşıda görəcəkli günlərimiz var

2-06-2024, 00:04           
Bakıda “macəra” davam edir: hələ qarşıda görəcəkli günlərimiz var
Problem öz aktuallığını saxlasa da, rəsmilərin “tədbirləri” boş vədlərdən o yana keçmir
Bakı sürətlə genişlənməyə davam edir ki, bu da həm yeni problemlər yaradır, həm də köhnə problemləri dərinləşdirir. Bakıda ən aktual problemlərdən biri hələ də ictimai nəqliyyatda vəziyyətin acınacaqlı olmasıdır. Fəaliyyəti dayandırılmış Bakı Nəqliyyat Agentliyinin (BNA) səyləri sayəsində bu vəziyyət daha da pisləşdi. “Optimallaşdırma” adlı BNA təcrübəsi sərnişinlərə baha başa gəldi, nəticədə onlarla avtobus marşrutu bağlandı və ya azaldı. Bu səbəbdən sərnişinlər iki, bəzən də üç nəqliyyat vasitəsi ilə istədikləri yerə çatmalı olurlar. Bu da öz növbəsində avtobuslarda sərnişinlərin sayının artmasına, cibinizə zərər vurması bir yana qalsın, sıxlıq və basabasa səbəb olur.
Bakıda ictimai nəqliyyat sektoru tamamilə Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyinə (AYNA) veriləndən sonra vəziyyətin müsbətə doğru dəyişəcəyinə ümidlər az idi. Xüsusən də AYNA-nın İdarə Heyətinin sədri Anar Rzayevin yerli telekanalın efirində ölkənin ictimai nəqliyyat şəbəkəsində dəyişikliklərin olacağını açıqlamasından sonra.
“Bakının yeni marşrut şəbəkəsi artıq hazırdır. Marşrut xətlərinin sayını azaldıb, marşrutlarda avtobusların sayını artıracağıq. Dublikat (bir-birini təkrarlayan) xətlər dəyişəcək. Məqsəd vətəndaşları şəxsi nəqliyyatdan avtobuslara köçürmək və tıxacları azaltmaqdır. Bakının avtomobildən daha çox piyadalar üçün əlverişli şəhər olması üçün addımlar atılır”, - deyə o bildirmişdi.
Bu açıqlamalara baxmayaraq, AYNA BNA-dan ona miras qalmış və əksər hallarda bu strukturun səmərəsiz, bəzən də ziddiyyətli fəaliyyəti nəticəsində yaranmış bir çox problemləri hələ də həll etmək məcburiyyətindədir. BNA avtobus sürücülərinə sürücülük mədəniyyətini aşılaya bilməyib. Sərnişin avtobuslarının sürücülərinin necə yarışdığını, yollarda fövqəladə vəziyyətlər yaratdığını, siqaret çəkmələrinin, salonda yüksək səsli musiqinin, kobud rəftarın sərnişinləri də narahat etdiyini indi də görmək olar. Taksi sürücülərinin avtobus dayanacaqlarında, bəzən iki cərgədə saxlaması avtobus gözləyən sərnişinlər üçün narahatlıq yaradır. Yollarda əsas asayişi bərpa etmək nəqliyyat rəsmiləri üçün qeyri-mümkün bir missiya olaraq qalır.
Bundan əlavə, BNA nümayəndələri yüksək səslə və bütün televiziya ekranlarında avtobusların qapısı açıq sürülməsi kimi neqativ halla daim mübarizə apardıqlarını bəyan etsələr də, ötən günlərdə Bakının Sabunçu rayonunda baş verən faciəvi hadisə bu söhbətlərin heç bir faydası olmadığını açıq şəkildə göstərir.
Belə ki, Babək küçəsi, 157 ünvanında yerləşən dayanacaqda sərnişin, 1964-cü il təvəllüdlü Tamella Nadir qızı Cəfərova avtobusun açıq qapısından yıxılıb. Bu zaman avtobus hərəkətə keçərkən avtobusun qabaq təkəri qadını tapdalayıb və o, aldığı xəsarətlərdən yerindəcə keçinib. Yəni avtobus sürücüsünün qapıları bağlamaq üçün zəhmət belə, çəkmədən dayanacağı tərk etməsi qadının faciəli şəkildə ölümünə səbəb olub.
Azərbaycan mətbuatı avtobus sürücülərinin qapıları açıq sürməyə meylli olması barədə saysız-hesabsız yazıb. Amma BNA qapıları açıq avtobusların şəhərdə necə hərəkət etməsinə göz yumurdu. Məsələ Bakı avtobus sürücülərinin cəzalandırılması ilə bağlı boş vədlərdən o yana getməyib. Və hamımızın gördüyümüz kimi, nəqliyyat işçilərinin belə səhlənkarlığı bir qadının faciəli ölümünə səbəb olub.
Bu yerdə xatırlatmaq yerinə düşərdi ki, mart ayında mətbuatda Bakı Beynəlxalq Avtovağzal Kompleksindən Qobu kəndi istiqamətində hərəkət edən 567 saylı avtobusun, sərnişinlərin dəfələrlə xəbərdarlıq etməsinə baxmayaraq, yüksək sürətlə və qapıları açıq hərəkət etməsi barədə məlumatlar yayılmışdı.
Tezliklə Bakıya yay gələcək. Adətən ilin bu vaxtında soyutma sistemi ilə təchiz olunmayan Bakı avtobuslarının sürücüləri nəqliyyat rəsmilərinin “xəbərdarlıqları”na baxmayaraq, salonu havalandırmaq üçün qapıları açıq şəkildə getməyə üstünlük verirlər. Bu, o deməkdir ki, hər dəqiqə Bakı avtobuslarının sərnişinlərinin həyat və sağlamlığı üzərindən “Domokl qılıncı” asılacaq, xüsusən də pik saatlarda, salonların açıq qapıdan asılan adamlarla dolu olduğu vaxtlarda...
Müəllif: Asif Aydınlı












Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.