Qiymət qalxdı, sürət düşdü, imtina artdı - “Aztelekom” isə cərimə ilə hədələyir

1-09-2024, 16:18           
Qiymət qalxdı, sürət düşdü, imtina artdı -
İnternetin bahalaşması vətəndaşları bu xidmətdən imtina etməyə məcbur edir. Digər abonentlər paketin artan qiymətini ödəmək istəmədiklərindən və ya imkanları olmadığından “Aztelecom”dan aldıqları modemləri geri qaytarmağa və dövlət provayderinin xidmətlərindən imtina etmək üçün yazılı ərizələr yazmağa çalışırlar.

Ölkənin bir sıra regionlarında quraşdırdıqları modemləri geri qaytarmağa çalışan və internet xidmətlərinin bahalaşmasına görə xidmətdən imtina edən vətəndaşların dövlət telekommunikasiya provayderinin yerli bölmələrinin etirazı ilə üzləşməsi halları baş verib.

İnternet Forumunun prezidenti Osman Gündüzün qeyd etdiyi kimi, abunəçilər modemi qaytarmağa cəhd etdiklərinə görə cərimələrlə hədələnərək qanunsuz təzyiqlərə məruz qalırlar.

“Bəzi rayonlardan bu xidmətin qiymətlərinin artması ilə bağlı internet xidmətlərindən imtina etmək istəyənlərə qanunsuz təzyiqlər barədə məlumat alırıq”, - ekspert bildirib.

Onun sözlərinə görə, “Aztelekom” tərəfindən abunəçilərə pulsuz təqdim olunan modemlər geri qəbul edilmir, 130 manat cərimə tələb olunur: “Bundan əlavə, vətəndaşlara bildirilir ki, hələ də nisbətən büdcəyə uyğun qiymət siyasətinə əməl edən özəl provayderlər də xidmətlərin qiymətini qaldıracaqlar”.

Ekspertin sözlərinə görə, bu strukturun əməkdaşlarının borcudur ki, vətəndaşlara bu modemləri təhvil vermək və internetdən imtina etmək hüququnu təmin etsinlər. Lakin reallıqda vəziyyət tam əksinədir - abunəçilər cərimələrlə hədələnir.

“Xatırladıram ki, “Aztelekom” dövlət şirkəti son iki-üç il ərzində regionlarda yeni GPON infrastrukturu qurduqdan sonra ən azı 18 manat (40 Mbit/s) internet xidmətlərinin göstərilməsi üçün illik müqavilə imzalayıb, vətəndaşlara pulsuz “Huawei” modemləri veriblər. Bununla belə, bu il avqustun 15-dən “Aztelekom” minimum tarifi 25 manata (100 Mbit/s) qaldırıb. Bundan sonra sosial şəbəkələrdə məlumatlar peyda oldu ki, bir çox insanlar belə internet sürətinə ehtiyac hiss etmirlər və buna görə də başqa seçimləri olmadığı üçün xidmətdən imtina edirlər. “Aztelekom”un getdikcə bahalaşan xidmətlərinin xərclərini azaltmaq üçün abunəçilərin modemlərini qaytarıb qonşularına qoşulması halları getdikcə artır”, - Gündüz əlavə edib.

Bütün bunlar ondan xəbər verir ki, gözləntilər özünü doğruldur - əvvəllər ekspert dairələrinin nümayəndələri bildirmişdilər ki, tarifin artırılması abunəçilərin daha bahalı xidmətlərdən imtina etməsinə səbəb olacaq. Həmçinin bildirilib ki, bir neçə ailə əməkdaşlıq edib bir paketdən istifadə etdikdə bir çox abunəçi paylaşma variantını seçəcək.

O.Gündüz qeyd edir ki, Dövlət Antiinhisar Xidməti qiymət artımının qanuniliyini araşdırır, lakin buna baxmayaraq, “Aztelekom” artıq internetin qiymətini qaldırıb.

Ekspertin fikrincə, tariflərin artırılması ilə bağlı abunəçilər arasında bu cür fikirlər respublikanın regionlarında “ortaq” internetdən istifadə xidmətləri təklif edən startapların yaranmasına səbəb ola bilər: "Hər halda, belə bir xidmətə tələbat artır və buna görə də belə bir platforma çox faydalı və sərfəli olardı. Bunun mahiyyəti ondan ibarətdir ki, istifadəçi xüsusi platformaya keçib kiçik qiymətə “ümumi” internetə qoşula bilər. Üstəlik, uğurlu startaplar həmişə zərurət şəraitində və artan tələbat fonunda yaranır”.

Xatırladaq ki, avqustun ortalarından etibarən minimum trafik sürəti 40 Mbit/s-dən 100 Mbit/s-ə qaldırılmışdı. İndi istehlakçılar 100 Mbit/s üçün ayda 25 manat, 150 Mbit/s üçün 30 manat, 250 Mbit/s üçün isə 36 manat ödəyəcəklər. Əvvəllər ən aşağı sürət paketi 40 Mbit/s 18 manata başa gəlirdi. Bununla belə, bir çox abunəçilər onların daxil olan və gedən trafik sürətinin 100 Mbit/s-dən çox aşağı olduğunu iddia edirlər. Sosial şəbəkələrdə internet sürətinin yoxlanılması xidmətlərindən skrinşotlar peyda olub, burada nəticə hətta 40 Mbit/s-ə çatmır. “Aztelekom” internetin sürətinin aşağı olmasını cihazların, modem və marşrutlaşdırıcının konfiqurasiyasının uyğunsuzluğu, həmçinin tezliklərin düzgün qurulmaması ilə izah edir. Abunəçilərdən “Baktelekom” və “Aztelekom” provayderlərinin “qaynar xətti” ilə əlaqə saxlamaları xahiş olunur.

Digər şərhçilər “problemləri tamamilə aradan qaldırmaq və yeni İnternet xidmətlərinin keyfiyyətinin qiymət və sürətə uyğun olmasını təmin etmək üçün bir qədər vaxt lazım olacaq” deyir. Heç kim izah etmir ki, niyə abonentlər mövcud olmayan sürətlərə görə indi daha çox pul ödəməyə məcbur olurlar?












Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.