KaTV müştərilərini aldadır? – Şikayət

2-07-2019, 21:08           
KaTV müştərilərini aldadır? – Şikayət
KaTV internet xidməti göstərdiyi istifadəçilərini aldadır.
Teref.az xəbər verir ki, bu barədə Qaynarinfo-ya müraciət edən Bakı sakini bildirib.

Onun sözlərinə görə, vətəndaş internetdən istifadə edə bilmədiyi günün belə haqqını ödəməyə məcbur olunur. Məsələn siz ötən ayın 1-i ödəniş etmisiniz, bu ay isə ayın 7-i ödəniş etmisiniz. Növbəti ayda sizin internetiniz ayın 1-dən kəsilir. Arada qalan 6 gün kimin hesabına, niyə oturur bilinmir.

Məsələ ilə bağlı şirkətlə əlaqə saxladıq. KaTV-dən bildirdilər ki, sistem belədir: "Əgər pulun dəqiq hesablanmasını istəyirsinizsə, bu halda ancaq yarım aylıq ödəniş etməlisiniz. Yəni, ayın 13-ü də ödəniş etmiş olsanız, internetiniz növbəti ayın 1-də kəsiləcək".












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru