Beynəlxalq Bank müştəri ilə MƏZƏLƏNİR? - Telefonu silkələ yaz..."

16-09-2022, 09:27           
Beynəlxalq Bank müştəri ilə MƏZƏLƏNİR? - Telefonu silkələ yaz..."
Azərbaycanın bank sistemi artıq əyləncə meydanına çevrilib, desək yanılmarıq. Hər halda aşağıda təqdim edəcəyimiz şikayətin mətnindən də anlaşılanı budur...

Beləliklə...

"Şikayətim "Azərbaycan Beynəlxalq Bankı"ndandır". DİA.AZ bildirir ki, bu barədə "Müştərinin Səsi" sosial qrupundakı paylaşımında Nərgiz Ağazadə adlı istifadəçi giley edir.

Narazı vətəndaş daha sonra yazır: "ƏDV bölməsindən 3 azn nömrəyə pul vurmuşam.

Kartdan pul çıxıb, amma nömrəyə oturmayıb. Dünəndən zəng edirəm banka... deyirlər "telefonu silkələ yaz səhifəyə, nasazlıq var sistemdə".

Yazıram nömrəni verir ki, zəng elə. Beləcə yola verirlər dünəndən..."

Məsələ ilə bağlı dia.az olaraq qarşı tərəfi də dinləməyə hazırıq...












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru