NASA ilk dəfə kosmosa 4K video yayımladı

26-07-2024, 00:03
NASA ilk dəfə kosmosa 4K video yayımladı
NASA-nın Klivlenddəki Glenn Araşdırma Mərkəzi komandası ilk dəfə bir təyyarədən Beynəlxalq Kosmik Stansiyaya 4K video yayımlayıb.

AFN.az xarici mediaya istinadən xəbər verir ki, bu texnologiya Artemida missiyaları zamanı Ayda astronavtların canlı video görüntülərinin təmin edilməsində əsas rol oynaya bilər.

NASA məlumat göndərmək və qəbul etmək üçün radio dalğalarından istifadə edir. Bununla belə, lazer rabitəsi məlumatı 10-100 dəfə daha sürətli ötürən infraqırmızı işıqdan istifadə edir.

Glenn mühəndisləri Hərbi Hava Qüvvələri Tədqiqat Laboratoriyası və NASA-nın Kiçik Biznes İnnovasiyaları Tədqiqat proqramı ilə əməkdaşlıq edərək, "Pilatus PC-12" təyyarəsinin gövdəsinə müvəqqəti olaraq portativ lazer terminalı quraşdırıblar.

Eri gölü üzərində uçarkən təyyarə məlumatı Klivlenddəki optik yer stansiyasına göndərib. Oradan məlumatlar Yerdəki şəbəkə vasitəsilə NASA-nın Nyu-Meksiko ştatının Las Kruces şəhərindəki "White Sands Test" mexanizminə göndərilib və burada alimlər infraqırmızı işıq siqnallarından istifadə edərək məlumatları ötürüblər.

Siqnallar NASA-nın Lazer Rabitə Relay Nümayişi (LCRD) adlı orbital təcrübə platformasına gəlib və daha sonra Beynəlxalq Kosmik Stansiyadakı ILLUMA-T faydalı yükünə ötürülüb. Öz növbəsində ILLUMA-T məlumatları Yerə geri göndərib.

Təcrübələr zamanı Glenndə hazırlanmış Yüksək Sürətli Gecikməyə Dözümlü Şəbəkə (HDTN) sistemi siqnalın bulud örtüyünə daha effektiv şəkildə nüfuz etməsinə kömək edib.

Tədqiqatçılar iyulun qalan hissəsi boyunca PC-12 təyyarəsindən 4K video axını imkanlarını sınaqdan keçirəcəklər.

Məqsəd, Artemida missiyaları ilə Ay səthinə qayıdışın yayımlanması üçün lazım olan texnologiyaları inkişaf etdirməkdir.

Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.