Rüstəm İbrahimbəyov və onun ermənilərin bütün bəlalarında azərbaycanlıların günahkar olduları haqda filmi

23-05-2018, 18:44           
Rüstəm İbrahimbəyov və onun ermənilərin bütün bəlalarında azərbaycanlıların günahkar olduları haqda filmi
Azərbaycan haqqında bizim səriştəsizliyimiz və ya iradəsizlik ümidi ilə tez-tez yazırlar: anlamayacaqlar və ya cavab verməyəcəklər... Onun yaradılmasından sonra iki il sonra mən təsadüfən "Qafqaz triosu" filmini (2015, rejissorlar — Eldar Şenqelaya, Fuad İbrahimbəyov, ssenari — Rüstəm İbrahimbəyov) gördüm — anladı və cavab verirəm. Bu filmin proloqunda uşaqlar qayadan suya tullanırlar. Onlardan biri — ən cəsur — qorxaq dostu ürəkləndirir. Bu qorxaq, necə tezliklə aydınlaşacaq, — azərbaycanlı, amma cəsur, o filmin baş qəhrəmanıdır — Bakı ermənisidir, hansı ki, nə vaxt ki, böyüyəcək (artacaq), həkim-oftalmoloq olacaq, yüksək peşəkar, bundan başqa zadəgan və təmənnasız. Öz tibbi sənəti (incəsənəti) o Moskvada göstərir, o vaxt atalığın ailəsində Azərbaycan soyadının altında Bakıda onun oğulu yaşamağa davam edir, istedadlı aktyor. O həmçinin Moskvaya köçməyə hazırlaşır, o tamaşada tutulmuşdur (borc edilmişdir), hansı ki, onun aktyor taleyini həll etməlidir. Nədənsə təcili mirasın alınması üçün zadəgan həkiminə lazımdır ki, onun bioloji oğulu təcili özünə öz əsl erməni soyadını qaytarsın. Və burada ən qorxunc başlanır. Amansız kənd Azərbaycan uşaqları, bir təhər bədbəxt aktyorun etnik kökləri haqqında baş çəkib, onu quyuya itələyirlər və daş atırlar — ekranda qaniçən türk vəhşilərinin əllərindən erməni ziyalılarının qədim əzablarının təcəssüm edilmiş obrazı. Ata, oğulun itkisi haqqında bilib (tanıyıb), sərhədi cəsarətlə keçir — qonaq dosta, o ən bədbəxt, vurulmuş oğlana, həqiqət vəzifədən çıxarılmış indi artıq böyük kişiyə ona görə ki, Azərbaycanda neft ehtiyatlarının tükənilməsi qabaqcadan xəbər verir. Qəddar qaşqabaqlı (qəmgin) azərbaycanlılar evin ətrafında bir anda yığılırlar, harada zadəgan ermənisi gizlənir, dərhal və TELEVİZİYANIN müxbiri — açıq-aydın bakılıların erməni talanlarına qədər həvəskarlar üçün linçləmənin şəklini çəkmək üçün..... Bədbəxt yaşlı həkimi döymək yenə də müvəffəq olur — bu axırda aeroportda sərhəd xidmətinin məmuru edir. Çoxdankı gizlədılmış xəyalı açıq-aydın reallaşdıraraq həzlə döyür. Əlavə etmək qalır ki, filmə, hansının ki, nitq (danışıq) gedir, heç bir münasibətin (əlaqənin) erməni kinematoqrafçıları malik deyillər. Eldar Şenqelaya bu "dost" şəkilinin rejissorudur, demək olar ki, gürcü kinosunun klassiyi və oğul klassika Nikolay Şenqelaya, vaxtında həmçinin Bakıda 26 komissar haqqında filmlə qeyd edilmiş. Lakin, rejissora, hansı ki, heç vaxt heç nə Abxaziya mövzusunda oxşarı çəkməzdi (çıxartmazdı), kimə öz bəraətinə istinad etmək var — azərbaycanlı, məşhur yazıçı, dramaturq və ssenarist Rüstəm İbrahimbəyov filmin ssenarisinin müəllifidir. Yeri gəlmişkən, filmdə, məhz onun pyesi üzrə (görə) tamaşada döyülmüş aktyor oynamalıdır. Bununla belə filmdə şəxsi pyesi qəhrəmanlardan birinin dodaqlarıyla tərifləyir və özü ssenarinin müəllifi Rüstəm İbrahimbəyov (hansı ki, xatirdə qalır, özü özünə Bakıda kino festivalında mükafatı bir dəfə verdi (tapşırdı)). Yazıçı İbrahimbəyov, kimin xalq (camaat) əsrin dörddə biri işğal edilmiş ən istəkli Yer kürələrinin (torpaqların) qayıdışı haqqında xəyalla yaşayır, hansı ki, qanlı qələmləri (qulpları) və ayaqları atmış öldürülmüş Azərbaycan uşaqlarının şəkilləri görməyə bilmirdi bu gün rəssam kimi bir problem həyəcanlandırır — rahatlıq və Bakıda erməninin olmasının təhlükəsizliyi. Bununla belə insan, hansı ki, filmə görə (əsasən), azərbaycanlılara xüsusi sevgiyə qidalandırmır.br.az/
TEREF.İNFO












Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.