Etiraza tuş gələn ekspertə həmkarından dəstək: - “Aqressiyaya hesablanaraq...”

Bu gün, 00:06           
Etiraza tuş gələn ekspertə həmkarından dəstək: -
Bugünlərdə təhsil eksperti Kamran Əsədov sertifikasiya imtahanından kəsilən müəllimlərin işlə təmin olunması barədə fikir səsləndirib.

O qeyd edib ki, imtahandan aşağı nəticə göstərən müəllimlərin birdən-birə sistemdən uzaqlaşdırılması əvəzinə, onların təhsilin daha çox ehtiyac duyulan rayonlarına yönləndirilməsi daha funksional bir model ola bilərdi. Məsələ ilə bağlı müxtəlif fikirlərlə çıxış edənlər olub. Hətta sosial şəbəkələrdə bu fikrə etiraz edənlər də var. Sertifikasiyadan kəsilən müəllimlərin rayonlara göndərilməsi nə dərəcədə doğrudur?

Məsələ ilə bağlı təhsil üzrə ekspert Rizvan Fikrətoğlu "Cebheinfo.az"-a bildirib ki, təhsil eksperti Kamran Əsədovun fikri kontekstdən çıxarılır, aqressiyaya, publikaya hesablanaraq tirajlanır:

"Kamran Əsədov demək istəyib ki, MİQ imtahanında aşağı bal toplayan namizədlər adətən Bakı və iri şəhərlərdəki məktəblərə yox, daha çox ucqar rayon və kənd məktəblərinə yönləndirilir. Yəni yüksək bal toplayan müəllimlərin seçim imkanları geniş olur, az bal toplayanlar isə mövcud boşluqlarla kifayətlənirlər. Onun sözlərinə görə, təkrar sertifikasiya imtahanında zəif nəticə göstərən müəllimlərin dərhal sistemdən çıxarılması təhsilin keyfiyyətini yüksəltmək məqsədi daşısa da, bu yanaşmanın sosial və praktiki baxımdan ciddi çatışmazlıqları mövcuddur. Bu müəllimlər uzun illər ərzində sistemdə fəaliyyət göstəriblər, bir çox hallarda dağ kəndlərində, resursları məhdud olan məktəblərdə çalışıblar.

Belə müəllimlərin tədris imkanları ilə şəhər məktəblərində işləyən müəllimlərin imkanlarını müqayisə etmək doğru deyil. Kamran müəllimin dediyi budur ki, uzun illər işləmiş, lakin sertifikasiyadan keçməyən müəliimlərin biliklərini artırmaq üçün dəstək proqramları, təlimlər və alternativ yerləşdirmə yolları təklif olunsun. Bu mənada, Kamran Əsədov dünyanın bəzi ölkələrinin praktikasını misal çəkir və bildirir ki, MİQ imtahanında aşağı bal toplayan namizədlərin rayonlara göndərilməsi praktikası bəlli qədər məntiqəuyğun görünsə də, sertifikasiya imtahanında bu yanaşmanın tətbiq edilməsi üstünlükdür.

Yəni sertifikasiyadan zəif nəticə göstərənlər müəllimlərin birdən-birə sistemdən uzaqlaşdırılması əvəzinə, könüllülük əsasında onların təhsilin daha çox ehtiyac duyulan rayonlarına yönləndirilməsi daha funksional bir model ola bilərdi. Çünki onsuz da rayonlarda bir sıra fənlər vakant olaraq qalır, müəllim getmir. Belə yanaşma həm regionlarda müəllim çatışmazlığını azaldar, həm də zəif nəticə göstərən müəllimlərə öz üzərində işləmək və təcrübə qazanmaq fürsəti verərdi".

Ekspertin sözlərinə görə, bəzi rayonlarda vakant yerlər boş qalır və fizika, kimya müəllimləri çalışmaq üçün oraya getmir:

"Başqa bir müəllim həmin ərazidə, yaxud başqa bir ərazidə yaşayır, ancaq uzun illər işləyib və sertifikasiyadan kəsilib. O deyir ki, həmin müəllim o əraziyə getməklə həm özünü inkişaf etdirər, həm də o fənn boş qalmaz, motivasiyası artar, özünü inkişaf etdirər. Mən bir məsələni də qeyd edim ki, sertifikasiya imtahanı yarımçıqdır, müəllimin tam biliyini ölçə bilən metod deyil. Ola bilər ki, yaxşı bir əzbərçi sertifikasiyada normal bal toplaya bilər.

Bəs sertifikasiyadan keçən müəllimlər öz biliyini ötürə bilirmi? Bu ölçülmür və deməli, sertifikasiya yarımçıq prosesdir. Bəzən deyirlər yaşlı nəsil kompüterdə işləyə bilmir və IT biliyi olmalıdır. Ümumiyyətlə, IT başqa, elementar kompüter biliyi başqadır. Müəllimlərə bununla bağlı keyfiyyətli seminar verilirmi? Bu kimi məsələlər var. Mən inanıram ki, savadlı müəllimlər də o elementar proseslərə görə zəif nəticə göstərə bilərlər. Müəllimin sertifikasiyadan keçməsi hələ o demək deyil ki, yüksək səviyyəli müəllimdir".












Teref.info © 2015
E-mail: [email protected]            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.