Ekspert Çin avtomobillərinin əsas problemlərini açıqladı
Bu gün, 00:12

"Çin avtomobillərinin tipik problemlərindən biri mühərriklərdəki texniki qüsurlardır".
Valyuta.az xəbər verir ki, bunu Lenta.ru-ya müsahibəsində “MIGTORG” şirkətinin baş direktoru Aleksandr Korotkov deyib.
"Xüsusilə, 2019-cu ildən 2023-cü ilə qədər "Geely Coolray"da quraşdırılmış üç silindrli JLH-3G15TD mühərrikindən danışırıq. İstehsalçı mühərriki məcbur etdi, gücü hesablanmış standartlardan kənara çıxardı, lakin mühərrik 92-ci benzin üçün nəzərdə tutulub. Nəticədə, klapanlarda karbon yataqlarının aktiv formalaşması var. Dizayn xüsusiyyətlərini nəzərə alaraq, problemlər 120 min kilometrə qədər məsafədə görünə bilər", deyə Korotkov qeyd edib.
Onun sözlərinə görə, əlavə şikayətlər korpusun rənglənməsi və korroziyadan qorunması ilə bağlıdır. Ekspert izah edib ki, Çin markaları çox vaxt tam galvanizasiyaya qənaət edirlər:
"Məsələn, "Chery Tiggo 4"ün gövdəsində, damında, dibində və tağlarında sinklənmə yoxdur. Bu ərazilərdə aktiv şəkildə reagentlər toplanır və ilk qışdan sonra "böcəklər" və qabarmış boyalar görünə bilər".
Korotkovun sözlərinə görə, elektronika ilə doyma da etibarlılığa zəmanət vermir. O, 2025-ci ilin fevralında atmosfer təzyiqində sıçrayışlar nəticəsində Çin avtomobillərinin kütləvi nasazlıqlarını xatırladıb:
"Ən çox sistem nasazlığı qışda baş verir. Məsələn, "Haval F7x" 50-100 min kilometr məsafədə tam ötürücülü və təkər təzyiqi sensoru üçün yanlış səhvləri qeydə alır - baxmayaraq ki, komponentlər yaxşı işləyir".