Artıq iki gündür həm regionlarda, həm Bakıda mobil operatorun abunəçiləri zəng və internet xidmətlərindən istifadədə çətinlik yaşayırlar.
Məsələ ilə bağlı redaksiyamıza müraciət edən insanların qarşılaşdıqları problemləri araşdırmaq məqsədi ilə “Azercell” in Korporativ ünsiyyət şöbəsinin rəhbəri Nigar Şıxlinskaya ilə əlaqə saxlamağa çalışdıq.
5 milyonluq abunəçisi ilə ölkənin aparıcı mobil operatoru olan və ən yüksək səviyyədə mobil rabitə xidmətləri göstərdiyini bildirən Azercell sualımızı cavabsız qoydu.
Belə ki, N.Şıxlinskaya sualımızı yazılı müraciətlə etməyimizi məsləhət görərək, şifahi cavablandıra bilməyəcəyini qeyd etdi.