FHN-inn Dövlət Yanğından Mühafizə Xidmətində nələr baş verir - "S-300 kodu nə deməkdir və kimlərə nə qədər qazandırır" ŞİKAYƏT

29-04-2022, 08:38           
FHN-inn Dövlət Yanğından Mühafizə Xidmətində nələr baş verir -
əvvəli burda:
https://teref.az/manset/237533-ar-fhn-inn-dovlet-yangindan-muhafize-xidmetinde-neler-bas-verir-.html
Ancaq gəmilərin öz ştatları üzrə işləyən əməkdaşlar öz vəzifə borclarını yerinə yetirirlər. Gəmilər, Xəzəryanı Dövlətlərin, FHN-in təlimləri zamanı, sertifikatsız, işçi diplomları olmadan təkcə beynəlxalq Dənizçi pasportu ilə Dövlət Sərhədini keçərək, təlimlədə iştirak ediblər.
“Vixr” Yanğınsöndürmə gəmilərinin əsas işi nədən ibarətdi: Dövlət Neft Şirkəti Obyektlərini Yanğından Mühafizə Dövlət Neft Şirkətinə “Vixr” Ynağınsöndürmə Gəmiləri lazımdır?
Ancaq zaman göstərdi ki, “Günəşli”, “Bulla-Dəniz” neft-qaz yataqlarındakı yanğınların söndürülməsində “Vixr” Yanğınsöndürmə Gəmiləri, çox fədakarlıqla öz işlərinin öhdəsindən vəzifə borclarından necə lazımdırsa gəldiklərini göstərdilər.
“Vixr” Yanğınsöndürmə Gəmilərinin cari (illik) və əsaslı (5 illik klass) təmirini Neft Şirkətinin Gəmi Təmiri Zavodu necə təmir edirlər:
- Gəmi Təmirə gəldikdə zavod tərəfindən gəminin üz hissələrinin rəng, boya paslı yerlərinin yüngül dəyişməklə və işıqlandırma koridor, kayut və s. əl-üz yuyulan yerlər təzəsi ilə dəyişilir. Əsas mexanizm: baş mühərriklərin və köməkçi dizellərin söküb cari təmir edirlər.
“Vixr” Yanğınsöndürmə Gəmiləri 1984-cü ilin Polşa Respublikasının istehsalıdır. Keçmiş SSRİ-dən qalan mirasdır. Gəmilərin baş və köməkçi mühərriklərin sistem boruları çürük və xarab vəziyyətdə saxlanılır. Təmirdən də bu vəziyyətdə, yenidən dənizə üzməyə göndərilir. Hər hansı bir ehtiyat hissə lazım olduqda yeni adı ilə “Neftqaz” adlı gəmilərdən çıxarılıb “Vixr” YSG-ə yeni ehtiyat hissələri adı ilə gəmilərə quraşdırılır. Bu cür təirdən sonra, QSC-nin rəhbərliyi, FHN-in rəhbərliyinə məktubla yazılı surətdə “Vixr” Yanğınsöndürmə gəmilərininin heyətləri, gəmiləri eksplutasiya yəni təmirdən sonra idarəetməni bacarmırlar!!!
QSC-nin Neft Şirkətinin və FHN-in rəhbər cənabları, Siz “Vixr” Yanğınsöndürmə Gəmilərinin texniki xarakterini bilirsinizmi?
1984-cü ili bu gəmiləri, dənizdə külək-fırtına zamanı, 28-30 m/s “Storm” vəziyyəti verilən vaxtda, “Vixr” YSG-i bu cür təmir və təminatdan sonra buruğa-xilasetmə işlərinə və yaxud “Stanbayt” rejimində dayanmağa məcbur edirsiniz.
Bu köhnə gəmilərlə müntəzəm olaraq, daima gecə-gündüz küləkli havalarda nasaz vəziyyətdə, dreyf-manevr vəziyyətində dayanmaq, texniki cəhətdən gəmiyə baxmaq olmur. İstənilən vaxt gəmini obyektdəki dəlmə işlərinə çağıra bilərlər. Gəminin baş mühərrikində və yaxud köməkçi dizel mühərrikində manevr-dreyf zamanı hər hansı xırda təmir işlərini aparmaq, QSC-dən icazə vermirlər. Ancaq gəi lövbərdə dayanan zaman bu cür xırda təmir işlərini aparmaq olar. Obyektlər isə “Vixr” YSG-ni lövbərdə dayanmağa icazə vermirlər. Buradan belə sual yaranır: Nə üçün? Belə dreyf-manevrlər ancaq yanacağın sərfiyyatı və baş mühərriklərin resurslarını məhv etmək deməkdir. Yanğınlar zamanı isə bu baş mühərriklər texniki cəhətdən sıradan çıxırlar. Sonradakı isə QSC-i və Neft Şirkəti “SOCAR” öz etirazlarını bildirirlər. Bu cür dreyf-manevrlər şöbə rəisi Çingiz Quliyev tərəfindən dəstəklənir ki, yanacaq sərfiyyatı çox olsun!!! Bu şəxs ancaq öz maraqlarını güdür.
Yaxşı olardı ki, müqavilədə “Vixr” YSG-nin lövbərdə dayanmalarını tövsiyə olunsun.
Gəmilərə, heyət tərəfindən texniki qulluq göstərilə bilsin. Manver-dreyf rejimində bu qulluğa aparmaq mümkün deyil. Çox gəmilərin köməkçi yanğınsöndürmə (DPYN) nasosları çıxarılıb və yaxud işlək vəziyyətdə deyil. Əsas güc yanğınlar zamanı aş mühərrikin 50-80% işlək vəziyyətdə olmasına düşür. Yanğınlarda gəmilərin buruğa-platformaya yan almaq zamanı “Vixr” YSG yanğın yerinə su versin, yoxsa sükanaltı qurğuya cərəyan versin və yaxud gəmini idarə etsin? Bu mümkün deyil. Bu cür köhnə gəmilərlə.
Yenə qayıdaq S-300 əməliyyatına.
Azərbaycan Respublikası FHN-in Baş Dövlət Yanğın Təhlükəsizliyi İdarəsinin əməliyyat operativ qrupları tərəfindən, əsasən gecə vaxtları, gəmilərin şəxsi heyəti yoxlanır. Yoxlama zamanı məlum olur ki, şəxsi heyətin, şəxsiyyətini təsdiq edən iş vəsiqəsi, arayışla əvəz olunur. Bu arayışların müddəti 1 ildir. Yoxlamadan sonra əməliyyat-operativ qrupları öz iradlarını gəminin xidmət jurnalına nə üçün yazıb bildirmirlər? Nə üçün öz rəislərinə iradlarını bildirmirlər, idarə rəisi Valid Quliyev hara baxır?
Bu vəsiqələri almaq üçün 20-30 AZN məbləğində pul istəyirlər.
S-300 əməliyyatını araşdırmaq üçün Baş Dövlət Yanğından Mühafizə İdarəsindən, gəmilərdən Covid-300 əlaqəsi olan (xidmətə çıxamayanlar, maaş alanlar) hamısından yazılı izahat götürülmüşdür. Baş İdarənin Tədqiqat yoxlamasından sonra, Covid-19, S-300 ilə işə çıxmayan bəzi əməkdaşlara şiddətli töhmət verdilər. İdarə rəisi Valid Quliyevə isə xəbərdarlıq!!! Bu necə olru? Bu işlərə rəhbərlik edib, maddi marağı olanlara xəbərdarlıq verilir.
“Vixr-9” Yanğınsöndürmə gəmisinin komandirinin müavini, Kərimov Kərim, İdarə rəisinin, Valid Quliyevin, şimal zonası üzrə “kuratoru-xəzinədarı” olub. Kartla yığılan “Covid-300” pulları köçürmə işlərinə rəhbərlik edir. Bunu Bank vasitəsilə də öyrənməkl mümkündür. Maraqlısı budur ki, əslən “Covid-19” xəstəsi olan əməkdaşları növbədə saxlayırdılar. “Covid-300” isə həmişə eyni əməkdaşlar evə buraxırdılar və bütün ayın əmək haqqını – maaşını alırdılar.
Bütün bunlar FHN-in əməkdaşlarına yaraşmayan hallardır. Dövlətə, xidmətə, büdcəyə vurulan bir xəyanətdir. Bu cür halların gələcəkdə də baş verməməsi üçün müvafiq orqanlar tərəfindən nəzarətə götürülməsi məqsədə uyğun olardı.
Teref.az olaraq FHn-nə və FHN-inn Dövlət Yanğından Mühafizə Xidmətinə mövqelərini öyrənmk üçün müraciət etsəkdə məktublarımıza cavab ala biıməmişik! Buna baxmayaraq mıktubda qaldırılın irrialarla bağlı qarşı tərəfin mövqeyini dərc etməyə hazır olduğumuzu bildirirk!
Teref.az












Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.