Ermənilər “Babək” filmindən bu hissəni sildiriblər
28-04-2021, 08:12
Azərbaycanın sovet dövründə çəkdiyi ən bahalı filmlərdən biri “Babək”dir. Kinomuzun canlı əfsanəsi Rasim Balayevin baş rolu oynadığı filmin ssenari müəllifi Ənvər Məmmədxanlı, rejissoru isə Eldar Quliyev idi. Film haqqında çox yazılar gedib və müsahibələr verilib. Lakin filmin gizlin qalan iki məqamı var – ermənilərin müdaxiləsi ilə bağlı.
Kult.az xəbər verir ki, bu sözləri dosent Zaur Əliyev qeyd edib.
O bildirib ki, birinci məsələ “Ərməniyyə” sözü üstündə olub, ermənilər buna etiraz edib:
“Filimdə Xəlifə Möhtəsimin sərkərdə Afşinlə görüşündə bir epizod var. Xəlifə Babəki məğlub etmək üçün Afşinə təkliflər irəli sürür və bu təkliflər içində “Ərməniyyə” adı çəkilir. Sovet dövründə rus və erməni tarixçilərin “böyük Ermənistan, Armenia” təbliğatı apardıqları bir zamanda Ərməniyyə adının belə böyük büdcəli filmdə çəkilməsi əlbəttə ki, Moskvada oturan ermənilərin və onların havadarlarının xoşuna gəlmir. Onlar Bakıya təzyiq etməyə çalışırlar ki, “Ərməniyyə” sözü yığışdırılsın və “Armenia” deyilsin. Lakin Azərbaycan tərəfi bu məsələdə geri çəkilmir və sübut kimi 1971-ci ildə Ermənistan Elmlər Akademiyasının “Xəbərləri”nin 2-ci sayında ABŞ-ın Kaliforniya Universitetinin professoru Nina Qarsayanın mənbələr əsasında ciddi araşdırması olan “Ərməniyyə IV əsrdə” məqaləsini göstərirlər və qeyd edirlər ki, erməni alimi özü buranı “Ərməniyyə” adlandırıb. Bu məqalənin fakt kimi göstərilməsi Moskvanı qane edir və ermənilərin səsini kəsir”.
Z.Əliyevin sözlərinə görə, ermənilərin müdaxilə etdiyi ikinci məsələ filmin sonunda Babəkin Səhl ibn Sunbatın evində əsir düşməsi kadrıdır:
“Ssenarist və rejissor filmin sonunda Babəki Səhl ibn Sumbat, yəni milliyətcə erməni olan insanın (əslində isə Səhl ibn Sumbat erməni olmayıb – red.) satması kadrını çəkirlər. Səhnədə göstərilirdi ki, Babək Səhl ibn Sumbatın evinə gedir ki, orada gecələsin, yenidən qoşun yığıb ərəblərlə vuruşsun. Səhl ibn Sumbat isə onu satır. Babək evdən çıxıb yola düşmək istəyəndə görür ki, artıq qılıncını da götürüblər.
Bu, o dövrün ən cəsarətli addımı idi ki, filmdə ermənilərin satqın və xain bir millət olmasını dünyaya göstərsinlər.
Lakin Moskvada bu kadrların efirə getməsinə icazə vermirlər. Deyirlər ki, Babək Azərbaycanın milli qəhrəmanıdır, bu kadrlar millətlər arasında yaxşı hadisəyə çevrilməz. Buna görə də Moskvada ermənilərin satqın simasının dünyaya göstərilməsinin qarşısı alınır”.