ERMƏNİLƏRİN YƏHUDİLƏRƏ NİFRƏTİ.. BİZANSDA ERMƏNİ SOYLULARIN YƏHUDİLƏRƏ ZÜLÜMLƏRİ...

22-03-2022, 19:12           
ERMƏNİLƏRİN YƏHUDİLƏRƏ NİFRƏTİ..
Tarixin heyrətamiz cəhaləti erməni "ziyalılarını" qeyd-şərtsiz saxtalaşdırmağa sövq edir. Erməni politoloqlar Georgi Asatryan və Ara Mirzoyan yəhudilərlə ermənilər arasında minillik qarşıdurmanı belə təsvir edirlər.Bunlardan birincisi, "Amalek (ermənilər) bir xalqdır, İsrailin düşməni, misilsiz, bütpərəst xalqların ilkidir" dedi.Bununla birlikdə, yuxarıda səsləndirilən Amalekilərlə erməni "qohumluq" nəzəriyyəsinə qayıdaq. Amaleklərin ermənilərlə heç bir əlaqəsi olmadığını və mənşəyinə görə semit qəbiləsinə mənsub olmasından başlayaq. TaNakh bu xalqın nəsil şəcərəsini belə təsvir edir: “Esavın oğlu Elifaz (ona nifrət edən ata Yaqubun qardaşı) və cariyəsi Timna, Esavın evində böyüyən Amalek adlı bir oğul doğdu. qardaşına və hamısının nəslinə olan patoloji nifrəti ilə seçilirdi. Amalek İsrail torpağının cənubunda məskunlaşmış bütöv bir xalqın əcdadı oldu indi bu yer Negev çölü olaraq bilinir. Buna baxmayaraq, özlərini İncildəki Amalek qəbiləsi ilə bir araya gətirən ermənilər tarixlərinə min il əlavə etməyi bacardılar. Beləliklə, öz dillərinə görə, ermənilərin Yəhudilərə qarşı xoşlanmaması əsrlərin dərinliklərinə qədər uzanır. İki xalq arasındakı qarşıdurma Osmanlı İmperiyası dövründə xüsusilə kəskinləşdi. Yəhudilər, əlbəttə ki, yunanlar və ermənilərdən daha yaxşı vəziyyətdə idilər, bu da türklər və xristianlar arasında əsrlər boyu davam edən qarşıdurma ilə əlaqəli idi. Ticarət və sənətkarlıq sahələrində xristianlarla fəal şəkildə rəqabət aparan Yəhudilərə səlahiyyətlilərin verdiyi üstünlük, ermənilərin narazılığına səbəb oldu və bu da aralarında Yəhudi əleyhinə düşüncələrin artmasına səbəb oldu. Məsələn, 1545-ci ildə Amasya şəhərində bir erməni oğlanının itməsi onun yəhudilər tərəfindən mərasim məqsədiylə öldürüldüyü iddiasına səbəb oldu. Ermənilərin təzyiqi altında yerli hakimiyyət orqanları Yəhudi icmasının bir neçə üzvünü həbs etdilər, onları mövcud olmayan bir cinayətə işgəncə ilə “etiraf” etməyə məcbur etdilər, bundan sonra onların çoxu edam edildi. Qalan Yəhudilər, poqromlardan qorxaraq Amasyanı və qonşu Tokat şəhərini tərk etdilər. Əlavə etmək lazımdır ki, vaxtilə ermənilərin hakimiyyətdə olduğu Bizans İmperiyasında yəhudilər xüsusi amansızlıqla təqib olunurdular. Məsələn, imperator Heraklius (610 - 642) yəhudi mərasimlərinin şəxsi evlərin kənarında keçirilməsini və Makedoniyalı I Basilin (866 - 886) qadağan etdi ki, bunların altında 1000-ə qədər yəhudi icması və 3-cü Leo İsaurian (717 - 741) məhv edildi. ) ölüm və ya sürgün təhdidi altında Yəhudiləri xristianlığı qəbul etməyə məcbur etdilər. Ərəb coğrafiyaşünas və tarixçi Məs’udi, Roma I Lakapin dövründə - (919 - 944) yəhudilərin Bizansdan Xəzəriyaya qaçdığını bildirdi. "İndi hökmranlıq edən və Armanus (Roma) adını daşıyan imperator, ölkəsindəki Yəhudiləri zorla xristianlığa çevirdi və onları sevmədi." Bu baxımdan xatırladaq ki, çar Rusiyasında ilk genişmiqyaslı yəhudi poqromları, Rusiya İmperatorluğunun erməni kansleri Loris-Melikovun (1881) diktaturası altında süpürüldü. Təbrizdə yerli ermənilərin qan böhtanına görə 4 mindən çox Yəhudi öldürüldü. İqor Muradyanın "Ermənistanın Səsi" qəzetində yazdığı kimi, Yəhudi-Ermənistan qarşıdurması Semitler və Aryanlar arasındakı qarşıdurmadır.
Aron Hanukaev
Teref.az












Teref.info © 2015
E-mail: n_alp@mail.ru            Telefon: 051 933 93 21            Baş redaktor: Nurəddin (Xoca) İsmayılov
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.