“Bugatti” loqotipini və brendin korporativ üslubunu yenilədi

27-07-2022, 12:44           
“Bugatti” loqotipini və brendin korporativ üslubunu yenilədi
Fransız hiperkar istehsalçısı “Bugatti” məşhur konsaltinq firması “Interbrand”in köməyi ilə öz loqotipini və üslubunu yeniləyib.


Brendin loqosu yenə dəbirləşmiş “E” və “B” hərflərindən ibarətdir, lakin indi onlar ikiölçülü dizaynda və daha müasir, yığcam şriftdə hazırlanıb.

Eyni zamanda, şirkət məhsula yanaşmasını da dəyişir. Bundan sonra “Bugatti” daha geniş auditoriyaya çatmaq üçün təkcə sürət amilinə deyil, dəbdəbə və yüksək texnologiyalara da xüsusi diqqət ayıracaq.

Mənbə: motor.ru












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru