Avtomobil mühərrikinin həddindən artıq qızmasının 12 əsas səbəbi

Bu gün, 15:08           
Avtomobil mühərrikinin həddindən artıq qızmasının 12 əsas səbəbi
Daxiliyanma mühərriki (ICE) radiatorların çirklənməsi, antifriz sızması və elektron nasazlıq səbəbindən həddindən artıq qıza bilər.

Bu barədə gazeta.ru-ya rusiyalı avtomobil mütəxəssisi Roman Timaşov məlumat verib.

"Mühərrikin həddindən artıq qızması çox vaxt mühərrikin soyuducu radiatorlarının çirklənməsi səbəbindən baş verir. Bu, adətən qovaqların, zəncirotu və digər bitkilərin çiçəkləmə mövsümündən sonra baş verir. Buraya radiator borularının arasının əyilməsi də daxildir ki, bu da həddindən artıq qızmaya səbəb olur", - deyə Timaşov bildirib.

Soyutma sistemindəki sızmalar antifriz səviyyəsinin azalmasına və həddindən artıq istiləşməyə səbəb olur. Adətən, maye müxtəlif borular, nazilmiş genişləndirici bak, köhnəlmiş radiator və ya nasos vasitəsilə xaric olur.

Mühərrikin həddindən artıq qızmasının səbəbi çox vaxt elektron sistemdəki nasazlıq olur. Əsasən, soyutma mühərriki, rele, naqillər və sensorlar sıradan çıxır. Avtomobil sahibi üçün baha başa gələn və xoşagəlməz vəziyyət yaranır: araqatların yanması və ya silindr blokunun deformasiyası, nəticədə qazlar soyutma sisteminə sızır.

Avtomobil mühərrikinin xidmət müddətini uzatmaq üçün mayelər vaxtında dəyişdirilməlidir. Yalnız mühərrik yağı deyil, həm də antifriz dəyişdirilməlidir. Mütəxəssis vurğulayıb ki, tövsiyə olunan xidmət müddətinin 30-50% azaldılması daha yaxşı olardı.












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru