" Təəssuf edirəm ki, BakıElektroniksdə xidmətin səviyyəsi bu qədər duşub, hətta sifira da yox mənfiyə enib" - ŞİKAYƏT/FOTO

29-07-2020, 09:20           
" Təəssuf edirəm ki, BakıElektroniksdə xidmətin səviyyəsi bu qədər duşub, hətta sifira da yox mənfiyə enib" - ŞİKAYƏT/FOTO
Teref.az yazır ki, Dünya Əhmədlinin şikayəti Baku Electronicsdəndir.
Dünya xanım yazır:
"Illərdir evimizin butun məhsullarini ordan alirdiq(soyuducu, paltaryuyan bir onceki də, qabyuyan, aspirator, utu, qazan-tava, blendr bir onceki,TV, telefonlar,kondisioner, ve s ).Təəssuf edirem ki, xidmətin səviyyəsi bu qədər dusub, hətta sifira da yox mənfiyə enib.Bu firmani tovsiyə etdiyim butun dost tanishlardan isə uzr istəyirəm! Operator müştərinin üzünə "otboy" verir. Boşş paltar yuyan maşınını 3 il zəmanətlə almışıq.Üstəlik pul verib əlavə "qızıl zəmanətdə almışıq. Amma maşın alan gündən paltarı paraşoklu saxlayır."
Daha sonra Dünya xanım şikayətində yazır ki, onların qızıl zmanətlə aldıqları paltar yuyan maşın defektli çıxıb, şirkətə zəng edib bu barədə məlumat verəndə isə operator deyir, "Usta gəlib baxmalıdır.Usta gəlib baxması üçün 18 manat ödəməlisiniz"

Haqlı olaraq Dünya Əhmədli sual edir:
Bs görəsən mən nəyə görə "qızıl zəmanət" adlanan sığorta paketinə pul ödəmişəm? Axı bu paketdə alan adam usta, filan pulu ödəməməlidir!
Şikayet etmək istəyirik bir məsul şəxslə baglamirlar" Deyirlər araşdırcaqlar, amma əfsuslar olsun ki....."
Teref.az olaraq Bakı Elektroniksdən axır vaxtlar şikayətlərin çox olduğunu qeyd etmək istəyirik!
Qarşı tərəfin mövqeyini işılandırmağa hazırıq!
Teref.az













Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru