Çinin böyüklər üçün OYUNCAĞI: Sürücülər ÇARƏSİZ QALIB... - ETİRAZ VAR...
6-06-2024, 16:42
Çinin yeni avtomobil bazarı bizim üçün iki səbəbdən maraqlıdır. Birincisi, yaxın gələcəkdə başqa hansı marka və modelləri gözləyə biləcəyimizi aydınlaşdırır. İkincisi, bu, fərqi qiymətləndirməyə imkan verir.
Bəlkə bu maşınları almaqda səhv edirik?
İki bazar arasındakı fərqləri müəyyən edən ilk və ən vacib şey budur: Biz hələ də daxili yanma mühərrikinə sadiq qaldığımız halda çinlilər indi elektrik mühərrikini sevirlər. Çində ən çox satılan model Tesla Model Y elektrik krossoveridir. Daha dörd elektrikli avtomobil Top 10-dadır.
Bütün “elektrik qatarlarını” atsaq belə, mənzərə yenə də zəif müqayisə olunur. Bizim tanıdığımız məşhur Haval Jolion Çində satılmır. O, ixrac modeli kimi nəzərdə tutulub. Maraqların nadir bir üst-üstə düşməsi Geely Monjaro modelidir. Keçən il Rusiyada o, ən çox satılan “onluq”da olub. Çində isə 28-ci yerdədir. (711 modeldən).
Çinlilər tərəfindən çox hörmət edilən “Çanqan” MDB -də yenicə öyrənilməyə başlayıb. Chery Rusiyada və MDB-də Çin şirkətləri arasında liderdir, lakin öz vətənində Çində beşinci və bütün modellər arasında on beşincidir.
Kim kimdir?
Chery-nin Çin brendləri arasında ən böyük ixracatçı olduğunu düşünəndə çox şey yerinə düşür. O, ölkə daxilində yarım milyona yaxın, xaricə isə 900 mindən çox avtomobil satıb. Xarici bazar onun əsas sahəsidir.
Daha parlaq bir nümunə: xaricdə vətənindən 20 dəfə çox satılan SAIC brendi. Biz onu hələ yaxşı tanımırıq, amma daha yaxın təmaslar qarşıdadır – xüsusən onun MG brendi üçün artıq diler şəbəkəsi yaradılır.
Ümumiyyətlə, Çin avtomobil dünyasında markaların və alt markaların bolluğuna görə hər şey çox qarışıqdır. MG-dən əlavə, SAIC konserni Roewe, Maxus, Baojun və Wuling brendlərinə sahibdir.
Orada bu normal təcrübədir: Təmsil olunan Kaiyi, Jetour, Jaecoo, Omoda və Exeed “Chery”nin brendləridir.
Yeri gəlmişkən, SAIC ən böyük Çin istehsalçısıdır, FAW, Changan və Dongfeng markaları ilə birlikdə “Böyük Dördlük”dən biridir. Bunların hamısı dövlət şirkətləridir.
Bəs qiymətlər?
Əhvalınızı pozmamaq üçün qiymət təfərrüatlarına girməmək daha yaxşıdır. Amma çox maraqlıdır.
Rusiyada “Geely Monjaro”nun minimum rəsmi qiyməti 52 min dollardır. Çində qiymət təxminən 160 min yuandır ki, bu da 22 min dollar edir.
Aydındır: çatdırılma, gömrük rəsmiləşdirilməsi, ƏDV, təkrar emal haqqı, zavod və diler qiymətləri. Bəs ikiqat fərq haradan qaynaqlanır? Bu, axı “para-import” deyil, rəsmi satışdır.
Nəticələr sadədir. Çin şirkətləri özləri satmaq istədiklərini bizə satırlar. Və bəyəndikləri qiymətlərlə. Həqiqətən də ucuz Çin avtomobillərimiz olacaqmı? Əslində onlar artıq peyda olublar. Çində “Changan Alsvin” qiyməti 7 min dollardan başlayır.