Yüksək sürətlə sürərkən kondisionerin işləməsi mühərrikə təsir edirmi?
12-09-2024, 12:07
Yüksək sürətlə sürərkən kondisionerin işləməsi mühərrikə təsir edirmi?
Yüksək sürətlə sürərkən kondisionerin işə salınması həqiqətən də mühərrikə təsir edir. Ancaq bu vəziyyətin nə qədər böyük problem yaratması avtomobilin növündən və mühərrikinin gücündən asılıdır.
İndex.az xəbər verir ki, kondisioner mühərrikin gücündən istifadə edərək işlədiyi üçün mühərrik işə salındıqda ona əlavə yük düşür.
Bu yük xüsusilə yüksək sürətlə hərəkət edərkən avtomobilin performansının azalmasına səbəb ola bilər. Məsələn, kondisioneri yandırdığınız zaman avtomobilinizin sürətlənmə reaksiyası bir qədər yavaşlaya bilər və ya yoxuşa çıxmaqda çətinlik çəkə bilər.
Bunun səbəbi kondisioneri idarə etmək üçün istifadə olunan kompressorun mühərrikdən enerji almasıdır. Güc çəkmə, hətta yüksək rpm-də olsanız da, mühərrikin səmərəliliyinə təsir göstərə bilər.
Bu təsir xüsusilə kiçik mühərrikli avtomobillərdə daha aydın görünür. Belə ki, avtomobilinizin mühərriki böyükdürsə, bu effekti çox hiss etməyə bilərsiniz, ancaq kiçik həcmli mühərrikiniz varsa, kondisioneri işə saldıqda sürətlənmənin çətinləşdiyini görə bilərsiniz.
Yanacaq sərfiyyatına da təsir edirmi?
Avtomobiliniz yüksək rpm-də işləyərkən artıq çox yanacaq sərf edir. Kondisioneri də yandırsanız, yanacaq sərfiyyatı daha da arta bilər. Kondisioneri işə saldığınız zaman mühərrik daha çox güc istehsal etməlidir, bu da daha çox yanacaq sərfiyyatı deməkdir. Bu, orta hesabla 5% -dən 15% -ə qədər ola bilər.
Lakin uzun yollarda gedərkən yanacağa qənaət etmək üçün pəncərələri açmaq əvəzinə kondisionerdən istifadə etmək də tövsiyə olunur. Bunun səbəbi isə yüksək sürətdə açıq pəncərələrin kondisionerdən daha çox sürtünmə yaratmasıdır.
Mühərrikə zərər verəcəkmi?
Yüksək sürətlə sürərkən kondisionerin işə salınmasının mühərrikə zərər verə biləcəyi fikri qismən doğrudur. Xüsusən də köhnə model avtomobillərdə və ya müntəzəm texniki qulluq göstərilməyən avtomobillərdə kondisionerin işə salınması mühərrikin həddindən artıq istiləşməsinə səbəb ola bilər.
Kondisioner işə salındıqda mühərrik daha çox işləməli olur, yəni mühərrikin temperaturu yüksəlir. Avtomobilinizin soyutma sistemi yaxşı işləmirsə və ya radiator kifayət qədər səmərəli deyilsə, mühərrikin həddindən artıq istiləşməsi riski ola bilər.
Lakin müasir avtomobillərdə bu risk xeyli aşağıdır. Yeni nəsil avtomobillərin əksəriyyətində mühərrik və soyutma sistemi belə vəziyyətlərə uyğunlaşmaq üçün nəzərdə tutulmuş xüsusiyyətlərə malikdir.
Belə ki, əgər avtomobilinizə müntəzəm texniki qulluq edilirsə və soyutma sistemi rəvan işləyirsə, kondisionerin yüksək sürətlə işə salınması böyük problem yaratmayacaq.
Performans üçün nə edilməlidir?
Əgər yüksək performans tələb edən bir vəziyyətdəsinizsə (məsələn, magistral yolda yüksək sürətlə səyahət edirsinizsə və ya dik bir təpəyə qalxırsınızsa) kondisionerin söndürülməsi mühərrikin işini yaxşılaşdıra bilər. Bu, kiçik mühərrikli nəqliyyat vasitələri üçün xüsusilə vacibdir. Mühərrikdəki əlavə yük aradan qaldırıldıqda, avtomobil daha asan sürətlənir və çətin şəraitdə daha yaxşı işləyir.
Digər tərəfdən, gündəlik istifadədə və normal sürətlə səyahət edərkən, kondisioneri söndürməkdənsə, performans itkisi və yanacaq sərfiyyatı arasında tarazlığı tapmaq vacibdir.
İsti yay günündə, rahatlığınıza xələl gətirməkdənsə, kondisioneri işə salmaq çox vaxt daha məntiqlidir. Bununla belə, uzaq məsafələrə və yüksək sürətli səyahətlərdə kondisionerdən ehtiyatla istifadə etməklə yanacağa qənaət etmək olar.