Qida, alkoqolsuz içkilər və süd məhsulları üzrə ən dəyərli brendlər açıqlandı
Bu gün, 17:58

2025-ci ildə dünyanın ilk 100 qida brendinin ümumi dəyəri 250,8 milyard ABŞ dolları olaraq qiymətləndirilib.
"Nestle", "Coca-Cola" və "Yili" 2025-ci ildə müvafiq olaraq qida, alkoqolsuz içkilər və süd məhsulları kateqoriyalarında ən dəyərli brendlər olaraq qalır.
"Nestle" 20 milyard ABŞ dolları brend dəyəri ilə artıq onuncu ildir ki, dünyanın ən dəyərli qida brendi statusunu qoruyur. Şirkətin qiymət siyasəti bəzi istehlakçılar tərəfindən baha qəbul edilsə də, geniş məhsul portfeli və yüksək tanınma göstəriciləri brendin mövqeyini möhkəmləndirir.
İsveçrənin "Lindt" şokolad brendi isə sürətli yüksəlişi ilə diqqət çəkir. Brend dəyəri 14% artaraq 4,9 milyard dollara çatıb və bazarda "nəzarətdə saxlanılmalı brend" kimi qiymətləndirilib. "Lindt"in əsas Avropa bazarlarında yüksək qiymət qəbuletməsi onu rəqiblərindən fərqləndirən əsas amillərdən biridir.
Alkoqolsuz içkilər seqmentində "Coca-Cola", 46,3 milyard dollarlıq brend dəyəri ilə yenidən liderliyini təsdiqləyib. Bu göstərici onu ən yaxın rəqibi olan "Pepsi"dən iki dəfədən çox üstün edir.
Süd məhsulları sektorunda isə Çin şirkəti "Yili", 11,2 milyard dollarlıq brend dəyəri ilə altıncı ildir ki, bu kateqoriyada liderlik edir. Avropa brendləri arasında isə Finlandiyanın "Valio" şirkəti 96,3 bal ilə ilin ən güclü süd brendi seçilib.