"Alp kimi yüksəlib, kart kimi dağılan" bizneslər

Bu gün, 16:44           
"Alp kimi yüksəlib, kart kimi dağılan" bizneslər
Bəzən böyük ideyalar və yüz milyonlarla dollar sərmayə ilə yola çıxan bizneslər, bir neçə il, hətta ay içində süqut edir.

Valyuta.az bu yazıda mediyada çox yer almayan, amma maraqlı və dərsverici olan bir neçə belə uğursuzluq hekayəsinə nəzər salacaq.

"Boo.com" - Vaxtından əvvəl texnologiyanın qurbanı

1999-cu ildə yaradılan və geyim satışı üzrə onlayn inqilab etməyə çalışan "Boo.com", 3D interfeysli vebsaytı ilə istifadəçilərə virtual alış-veriş təcrübəsi təklif edirdi. Ancaq bu texnologiya dövrün internet sürəti üçün çox ağır idi. İstifadəçi təcrübəsi zəif, satış isə az oldu. Yalnız 18 ayda 135 milyon dollar xərcləyən startap, 2000-ci ildə dotcom böhranı zamanı bağlandı. "Boo.com" bazar ehtiyacından çox, texnologiyaya yönəlməyin klassik iflas nümunəsidir.

"Dinner Lab" - Qeyri-adi yemək, çox adi problemlər

2011-ci ildə ABŞ-da qurulan "Dinner Lab", fərqli məkanlarda tanımadığın insanlarla yemək təcrübəsi yaratmağı hədəfləyirdi. Konsepsiya cəlbedici olsa da, fəaliyyətini koordinasiya etmək çətin oldu. Müxtəlif yerlərdə təşkilatçılıq, qida təhlükəsizliyi və iştirakçıların uyğunlaşdırılması böyük xərclərə və idarəolunmazlığa səbəb oldu. Nəticədə, startap 2016-cı ildə bağlandı. Gözəl ideya, zəif icra nümunəsi.

"ToyGaroo" - Oyuncaqlarla kirayə bazarının iflası

"ToyGaroo" uşaqlar üçün aylıq abunəliklə oyuncaqlar kirayəyə verirdi. Şirkət "Shark Tank" verilişindən dəstək aldı və böyük ümidlərlə böyüməyə başladı. Ancaq oyuncaqların daşınması, təmizlənməsi və zədələnməsi kimi praktik problemlər, həmçinin ailələrin məhsulu vaxtında qaytarmaması, layihənin iqtisadi modelini sıradan çıxardı. "ToyGaroo"cəmi iki ilə müflis oldu.

"Flowtab" - Niyyət gözəl, bazar reaksiyası yox

"Flowtab" barlarda içki növbələrini aradan qaldırmaq üçün mobil tətbiq təqdim edirdi. İstifadəçilər tətbiqdən sifariş verir, içkilər masaya gəlirdi. Amma barlarla əməkdaşlıq qurmaq, sistemə uyğunluq yaratmaq mümkün olmadı. Tətbiq geniş yayıla bilmədi, çünki istifadəçilər də onu yükləməkdə maraqlı deyildilər. 2013-cü ildə bağlandı.

"CueCat" - Texnologiya var idi, ehtiyac yox idi

2000-ci illərin əvvəllərində ABŞ-da yayılan "CueCat", qəzet və jurnallardakı barkodları skan edərək əlaqəli internet saytlarına yönləndirən cihaz idi. Lakin bu konsepsiya nə zamanın texnoloji səviyyəsinə, nə də istifadəçi davranışına uyğun idi. İnsanlar qəzet oxuyarkən əlavə cihazla sayt açmaq istəmirdi. 185 milyon dollar sərmayəyə baxmayaraq, "CueCat" uğursuzluqla bağlandı və texnoloji tarixin ən gərəksiz ixtiralarından biri sayıldı.












Teref.az © 2015
TEREF - XOCANIN BLOQU günün siyasi və sosial hadisələrinə münasibət bildirən bir şəxsi BLOQDUR. Heç bir MEDİA statusuna və jurnalist hüquqlarına iddialı olmayan ictimai fəal olaraq hadisələrə şəxsi münasibətimizi bildirərərkən, sosial media məlumatlarındanda istifadə edirik! Nurəddin Xoca
Məlumat internet səhifələrində istifadə edildikdə müvafiq keçidin qoyulması mütləqdir.
E-mail: n_alp@mail.ru